RedOne vill släppa nya MJ-låtar!

Michael Jackson och den svenska producenten RedOne arbetade på nya hits.
Nu vill den svenska producenten släppa de outgivna låtarna.
– Jag vill släppa dem för välgörenhet, säger han till TT Spektra.

Han fortsätter och hyllar Jackson:
– Michael var underbar. Han är en av de snällaste människorna jag någonsin träffat. Han var nyfiken på folk och fick alla i sin omgivning att må bra. Och musikaliskt; Han var överlägsen. Jag dirigerar mycket känslorna på sången och alla detaljer i inspelningen. Men med Michael, allt han sa var absolut perfekt.

Nu vill RedOne släppa de nyskrivna låtarna han har spelat in med Michael Jackson.

– Jag vill helst inte tjäna pengar på det jag har gjort med honom. De låtarna vi gjorde ska sådana fall släppas för välgörenhet. För något som han skulle ha blivit glad över

Vad tycker ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0